21 Haziran, 2007

dog fight

olaylı yer; mojo!
her gidişimde, önümden geçen tanıdıklar, sevmediğim ama yine de gelip hal hatır soran gereksiz kişilikler, yüz bin milyon yıl önce tandığım ve artık hakkında hiçbirşey bilmediğim halde daha dün annemizin şarkısı söyleyerek yanıma koşup muhabbet etmeye çalışan insanlar, aradan geçen zamanı farkedemeyip eskileri soranlar, ya da yenileri deşmeye çalışanlar.. hepsi bir bütün burada, ve her defasında bir kavga çıkıyor. ne ben çıkarıoyrum ne de benim yanımdakiler, ama mutlaka bir dog fight yer alıyor saatler 4ü gösterip de "arkadaşlar kapattık" müzikleri çalmaya başladığında. ancak ilginçtir ki bu gece bana her kim sorarsa sorsun "the question"ı ben umursamadım, hatta cevaplar yada cevaba giden soru işaretleri aklıma bile gelmedi. bu, geçmişin nasıl zamanla yok olduğunu daha yeni görmüş olmamdan mı kaynaklanıyor yoksa gerçekten de umrumda olmayışından mı bilemiyorum. kısa bir zaman önce çok sarhoş olup haneye tecavüz etmişliğim bile var. oysa bu gece gelen hesap bana koymuş olsa da alınan alkol vız geldi tırıs gitti. yeni bir haneye tecavüz, yahut sonradan pişman olunacak bir mesaj atmama izin vermeden, ben avazım çıktığı kadar bağrınmaya başlamıştım. bağırdıklarım içimde tuttuklarımdı. bu gece konuşulan saçmalıklar, alışılmışlıklar ve fakat farklı giden zaman akışıydı. şaşrıyor insan. olan bitene ve kendi duygularına. zaman gerçekten korkutucu bir güç hayatımızda. kıymetini bilmek gerek.

sevmiyorum bugün baktığım hiçbir fotoğrafta, ne seni, ne onu. uyandığımda ne olur bilemem. ama artık oyunlardan sıkıldım.

Hiç yorum yok: