04 Ağustos, 2007

başlıksız

şarkıların insanlar üzerinde bıraktığı etkiler gelip geçici olunca ister istemez kendime batırıyorum çuvaldızı. kocaman kalbimin içinde ağrılı ve iltahaplı yaralar olmasına rağmen, ufak bir çocuk gibi çabucak unutuabiliyorum üzüntüleri, mutsuzlukları, umutsuzlukları..
neler olmuş,
neler bitmiş şu yirmi2 senede,
dinlediklerimle bir film şeridine dönüşüveriyorlar adeta gizlediklerim derinlerimde.
sana yaptığım hatalar beni hem üzen hem mutlu eden.
o tartışmanın ardından tatil heyecanı ve huzuru silmiş benden herşeyi. öte yandan seninle herşeyi alabildiğine konuşabilmek olabilecek en büyük hediye bana.
maziyi anmak istemiyor olsam da, senin bana iyi geldiğini düşünüyorum bir yıldan sonra..
bir teknemiz olacak ne de olsa.

zamansız geçirdiğim kıskançlık krizlerim, seni çok sevdiğimden. ve merak etme "ilişkimizi" zedelemelerine asla izin vermeyeceğim. tek önemsediğim,
nefes almak
su içmek gibi ihtiyaç duyduğum
sen.
tüm dileklerin gerçek olsun.
seni seviyorum.

Hiç yorum yok: