11 Temmuz, 2007

öte/beri

08.07.07
------------

bazen sevginin ötesine geçtiğimiz anlar olur. alaçatı aile saadet bahçesi kısa süreli nefretliklere dönüştü dün. benim azgınlığımdan mı, babamın kızgınlığından mı karar aşamasında içinden çıkılamaz kuyulara yüzbinlerce defa attım kendimi. bir avuç fındıktan winston ikramı muzlu mavi jöleciklere geçiş yaptıktan sonra "fevkaladenin fevkinde" bir nesiller bulamacı içinde belleğimi kurcalarken buluverdim kendimi evim evim güzel evim konser mekanının ılık rüzgarlı çimlerinde. arada bir aklıma düşüp kimi zaman varlığından haberdar dahi olmadığım sen düştün yine aklıma. sonra geçmişe mazi dedim bebekten denize attığım sarı laleler eşliğinde. pek de iyi ettim. aferim bana.
iğrenç bir sözcük olsa da mecburen, hayatta mecburiyetten pek çok şey yaptığımı farkettim. belki sevmek bile mecburendir derken dün ve bugün karmaşası, istanbuldan kaçmışken beni yine buldu ve vurdu topuklarımdan kaşla göz arasında. topallamak hızımı kesmişken kaybolmuş hislerimle karşılaştım yolda ama sen çok geç kaldın. mıncık mıncık düşünceler kazan kazan kaynayıp müzikli sağırlıklara yol açmıştı bile. sonra güneş kaçtı. hep senin yüzünden.
ama annem var. koyu bir çay içtik.
ama annem var. okşamak iyi gelir.
ama annem var. onu seviyorum.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Se você quiser linkar meu blog no seu eu ficaria agradecido, até mais e sucesso. (If you speak English can see the version in English of the Camiseta Personalizada. If he will be possible add my blog in your blogroll I thankful, bye friend).