07 Eylül, 2007

w&b

öz benliğim ve kişiliğimi ele alırsak üzerinde durmam gereken onlarca sorun(m)luluk dururken ben herşeyi unutup, zamanı durdurup, anlamsızca serilmek istiyorum. yıldızların altına, çimlerin üzerine. sen de hep yanımda ol istiyorum. birşeyler söylemek zorunda değilsin. müzik olmasa da olur. kalbinin "tik-tak"larında uzaklaşmak istiyorum hayatımdan.
kalbimden geçerek sarfettiğim bir dolu "şey" bazen o kadar anlamsız ve boş ki.. ekmek ve su gibi gündelik lakırdılar en derinlerimi kor ederken en beklenmedik anlamlılıklar umur damarlarıma uğrayamadan terkediyor vücudumu. hiçbir beklenti emzirmeden sarıp sarmalamak ve rüyalarınla boğabilmek istiyorum seni. senin karşılık verme çaban çok derin bir hüzünle sevindiriyor beni.
aslında tek ihtiyacım olan ıslak öpücüklerin.

ve yine kuruttun
ve yine ürperttin
ve hep..

Hiç yorum yok: