06 Eylül, 2008

'stay that way'

beni nasıl hissettirdiğinin nedenlerinin, benim kendi nedenlerimin farkında olmadan sana nasıl hissettirdiğimle bağlantılı olduğunu farkettiğimde, bu çok normaldi. kendi nedenlerimin farkına vardığımda, bu normalden çok uzaktı. nereden gelmişler, nasıl olmuşlar, nasıl oraya yerleşmişler.. içimdeki tavan arasını temizlemeye kalktığımdan beri normal kavramım bile değişti. tozlu kutular içerisinde neler neler saklamışım. bulduğumda kimi hüzünden kimi coşkudan ağlattı beni, kimi sinirden kimi mutluluktan güldürdü. 

kendimden kaçmak için kalabalığa karışıp aklımı dağıtmaya çalıştığımda bile kendimle kaldım, ister istemez yüzleştim, çoktan atılmış olması gerekenleri attım, kalması gerekenlerin tozunu alıp güzelce yeniden kaldırdım. 

başımın ağrısı biraz dinmişti ki telefon çaldı - inside, outside baby let your voice come through to me..
ve sesini duydum

teşekkür ederim.
- you made my day -

Hiç yorum yok: