14 Şubat, 2008

-miş(iz), -muş(uz)

1,5da dikkat diyolar daha 1 olmadan. üstüne bas bas basılmasına rağmen farkında olmadan yaptıklarım listesi almış başını giderken ben hala aynada farkındalığımla (d)övünüyorum sahte sahte. aşkın 3 altın kuralı, ömrü, şekli, tadı, kokusu diye dır dır dırlıyolar kafamın içine ıvırı zıvırı ama ben göz(ümü) yumunca 2 dirhem 1 çekirdek karşımda duruyor dikiş izleri ve nasırlarıyla.. rutin-in tükettiği dikkat/özveri/sabır gibi azınlıklar, reelde ayaklanmış saldırıyor. diğer - de kendini kendine kanıtlama çabası..
yine yumdum gözümü: şeytan dürtmüş (iyiki), elim/yüzüm kaymış, gökten 3 elma düşmüş, bitişler başlamış başlangıçlar bitmiş, döngü kısır olmuş, sevgi baki kalmış.. masal uyanmış, gerçek olmuş, anlatan yokmuş, ben "piç"mişim..

---

üşüsem - sarılsan,
yatsam - sarılsan,
ağlasam - sarılsan,
yıkansam - sarılsan,
doysam - sarılsan,
insem - sarılsan,
gelsem

- sarılsan..

Hiç yorum yok: